War lange nicht mehr auf dem Tagesplan des Aegi oder der Oase. Weiss jemand, ob und wo sie sonst noch ihre Dienste anbietet? Besten Dank.
I agree with Averell, seldom have I met a girl as pretty and beautiful as Alice - in any club, for that matter. Her beauty and - almost more importantly - grace are very hard to escape. There is, however, some sort of melancholy in her gorgeous eyes, which might make it hard for some to fully enjoy her company. Others may be luckier, but a sense of discomfort, at least detachment is in the air during her service. A feeling or attitude I cannot hold against her, since while she probably doesn't want you to realize and really tries to be, sic, gracious about it, it is quite obvious: she tries to block out as much emotionally and physically as she can while still acting professional. Not something that would normally bother me, but, worringly, does so in Alice's case.
für mich die schönste Frau mit der ich je auf dem Zimmer war... Gesicht fantastisch, Figur Hammer, Busel leicht hängend...aber der Rest...oha..
und dann die Ausstrahlung...hat mich vom hockere gehauen
Optik 9,5 Ausstrahlung 9,5 Verständigung 7, wenn man englisch kann 9 Anmache zurückhaltend, wie ich es mag 8 Service 8, erfüllte all meine Wünsche...da iuch nicht viele Wünsche hatte,, war dies auch nicht schwer Küssen: sehr zurückhaltend, für manche eine 3, für mich beinahe egal..also 5 oder 6
Gesamturteil: 9, habe noch keine sympathischere und schönere Frau getroffen
Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen.Weitere InformationenSchließen